سرورهای فیزیکیلپ تاپ و کامپیوتر

سرورHP Proliant DL380 G7

سرورHP Proliant DL380 G7

سرور اچ پی  ProLiant DL380 یکی از پر فروش ترین سرورهای 2 یونیت می باشد که از قابلیت هایی نظیر توسعه و کیفیت ساخت بسیار عالی، نرم افزار Insight و کنترلر تعبیه شده در iLO3بهره می برد. کمپانی HP به عنوان شرکت پیشرو در زمینه تولید سرور و استوریج، از سرورهای Proliant DL380 خود به عنوان بهترین و پرکاربردترین سرور یاد می کند و به این سری از سرورهای خود می بالد. بر اساس ادعای این شرکت، سرور های DL380 G6 بهترین سرورهای 2 یونیت هستند و طبیعتا سرورهای G7 که شکل ارتقاء یافته آن هستند، قابلیت های بیشتری دارند و قادر به ارائه ترکیبی از انعطاف پذیری، مدیریت و نظارت بر انرژی می باشند.

سرور اچ پی g7

بررسی و مشخصات سرورHP Proliant DL380 G7

قابلیت مدیریت از راه دور سرور به عنوان یکی از قابیت های مهم و حائز اهیمت برای کمپانی HP به شمار می آید و سرور های سری DL380 از اولین سرور هایی هستند که دارای کنترلر جدید iLO3 می باشند. بر اساس ادعای کمپانی HP، این کنترلر در مقایسه با iLO2 می تواند 8 برابر سریع تر عمل کند که این ویژگی برای سرورهای رسانه محور بسیار حائز اهمیت است.

در واقع کمپانی HP در طراحی و ساخت سرور HP ProLiant DL380 G7 سعی کرده تا بیشتر روی انعطاف پذیری و مدیریت آسان متمرکز شود.

نرم افزار HP Insight Control به منظور مدیریت و تنظیمات سرور تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد که به اختصار ICE نیز نامیده می شود. این نرم افزار به وسیله مدیران شبکه اجرا شده و امکان ارتقاء فریمور (Frame ware) به صورت ریموت، مشاهده، وضعیت مصرف انرژی و بررسی میزان کارایی پردازنده و مشاده و بررسی دمای بعضی از سخت افزار ها را فراهم می کند.

هم چنین بخوانید : DNS سرور چیست و چه کاربردی دارد؟

ویژگی های سرور HP Proliant DL380 G7

DL380 G7 یک سرور فراگیر و رکمونت در دو یونیت (2U) است که دارای پوشش همه جانبه ای برای تمامی برنامه های کاربردی می باشد. قابلیت عملکرد بالا و قوی، در دسترس بودن و استفاده از حداکثر توان انرژی موجب محبوبیت این سرور در بین کاربران شده و آن را به یکی از سرورهای پر فروش کمپانی HP تبدیل کرده است.

سرور hp g7

سرور HP DL380 G7 یک سرور پیشرفته برای طراحی های مهندسی پیشرفته و مجازی سازی می باشد که به همراه قابلیت مدیریت پیشرفته و توان فیزیکی بالا و هم چنین پشتیبانی از هارد دیسک های سری SAS و SATA و هارد دیسک های SSD که توسط کنترلررید قدرتمند با قابلیت ارتقاء بالا کنترل می شود، ارائه شده و این قابلیت ازدلایل دیگر محبوبیت این سرور به شمار می رود. هم چنین هماهنگی این سرور با DAS های HP سری D2600 و  D2700  امکان استفاده از هارد با ظرفیت های بالا را در کنار سروری قدرتمند برای کاربران به ارمغان می آورد.

ویژگی های اصلی سرورHP Proliant DL380 G7

  • پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon E5600 و Intel Xeon X5600
  • پشتیبانی تا حداکثر 12 هسته پردازشی
  • قابلیت های ECC پیشرفته و Mirroring Mode در مدیریت حافظه های رم
  • پشتیبانی تا ظرفیت 384 گیگابایت حافظه رم از نوع RDIMM
  • دارای کارت شبکه پیشفرض HP NC382i با دو درگاه اترنت
  • پشتیبانی از کنترلر P410i تا یک گیگابایت کش
  • گرافیک پیشفرض ATI ES1000 با 64 مگابایت حافظه برای ابزارهای مدیریت

سخت افزار سرورHP Proliant DL380 G7

اگر درب روی این سرور را باز کنیم در قسمت پشتی آن سینی محافظ فلزی را می بینیم که در نسل های بعدی حذف شده است. جهت حرکت باد تولید شده توسط فن های نصب شده روی سرور HP Proliant DL380 G7 به شکل مهندسی طراحی شده است و با نصب 4 فن  Hot-Plug برای یک پردازنده، صدای بسیار کمی تولید می شود که با نصب درب روی آن، صدا به کلی از بین خواهد رفت. اگر روی این سرور از دو پردازنده استفاده شود، در کل می توان 6 فن روی آن نصب نمود. فن های نصب شده می توانند دما را به صورت کنترل شده و ترموستاتی کنترل کنند.

این سرور قادر به پشتیبانی از پردازنده های  Intel Xeon X5600 و Intel Xeon E5600 نیزمی باشد که می تواند حداکثر از 12 هسته پردازشی استفاده کند. خانواده این پردازنده ها تعداد زیادی پردازنده را برای انتخاب کارشناس فراهم می کنند.

خرید سرور hp dl380 g7

سرور HP Proliant DL380 G7 می تواند تا 384 گیگابایت حافظه رم ECC (قابلیت تشخیص و اصلاح خطا) را پشتیبانی کند. تکنولوژی ECC موجود در حافظه های رم موجب کاهش قابل توجه میزان خطا در پردازش اطلاعات شده وامکان خواندن و نوشتن ایمن داده ها را فراهم می کند.

هم چنین بخوانید: کلاسترینگ یا خوشه بندی سرور چیست ؟

مشخصات فنی سرورHP Proliant DL380 G7

  • شاسی:  ۲U rack
  • پردازنده: ۲.۶۷GHz Intel Xeon E5640
  • رم: ۸GB 1600MHz DDR3 UDIMM (max 32GB)
  • استوریج: ۳x146GB HP SFF 15K 6Gbps SAS hard disks in hot-swap carriers
  • RAID: HP embedded Smart Array P410i with 256MB cache
  •  پشتیبانی از RAID 0, 1, 10, 5
  • شبکه: ۴ عدد گیگابایت
  • اسلات توسعه: ۳عدد  PCI Express slots (max 6)
  • منبع تغذیه: ۴۶۰W hot-plug supply
  • مدیریت: HP iLO3 with 10/10

مشخصات فنی سرورHP Proliant DL380 G7

قیمت و خرید سرور HP DL380 G7

دوبرکا سرور استوک HP DL380 G7 را با کانفیگ درخواستی خریداران گرامی ارائه می نماید. در صورتی که تمایل دارید این سرور را خریداری کنید با کارشناسان شرکت دوبرکا در تماس باشید یا از سایت دوبرکا دیدن نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا