دسته‌بندی نشده

بزل کیت چیست

پنل جلوی سرور اچ پی HP Bezel Kit یک قطعه سخت افزاری بوده که کمپانی اچ پی آن را در گروه ProLiant Servers – Accessories دسته بندی کرده است. این قطعه با رنگ نقره‌ای خود علاوه بر افزودن به زیبایی محصول، وظایف دیگری مانند محافظت از سرور را نیز بر عهده دارد. این قطعه محافظ که به نام‌های بزل کیت، Security Bezel و پنل جلوی سرور در بازار IT شناخته می‌شود، با توجه به مدل و نسل سرور طراحی می‌شود.

 بزل کیت‌ها طراحی جهانی جدید که با مانیتورهای تخت زیر 27 اینچ با طراحی چهار طرفه بدون قاب یا حاشیه باریک سازگار می‌باشد.همچنین ریزساختارهای نوری نور را می شکنند و آن را به سمت داخل خم می کنند تا حاشیه های زیر آن پنهان شود.

کیت ROG Bezel-Free دارای لنزهایی است که از PET ساخته شده است، نوعی ترموپلاستیک شفاف که بسیار با دوام تر از شیشه است.

کیت ROG Bezel-Free برای کار در زاویه 130 درجه طراحی شده است که از طریق آزمایش داخلی تعیین شده است تا بهترین تعادل راحتی و غوطه وری را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید : رایزر کارت سرور چیست

مشخصات باریک ROG Swift PG279Q و قاب 6 میلی‌متری بسیار باریک آن را برای تنظیمات تقریباً یکپارچه چند صفحه‌نمایش عالی می‌کند تا چشمان شما به سرعت از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر حرکت کند. 

جالب است بدانید که برای ساخت قاب ساعت حلقه‌ای از مواد (معمولاً سرامیکی یا فلزی) است که کریستال ساعت را در جای خود محکم می کند. قاب‌های ساعت می‌توانند ثابت باشند، قطعات تزئینی یا قاب‌ها می‌توانند عملکردی مانند شمارش معکوس، نشانگر GMT یا حتی قطب‌نما را ارائه دهند. دی 27، 1400 AP

Bezel شبیه به فرانسوی oiseau به معنای اریب یا پخ است

انواع بزل کیت

بزل کیت سرور چیست

اگر به طور کلی بخواهیم بررسی کنیم، قاب‌ها روی ابزارها و لوازم خانگی یافت می‌شوند. صورت شیب دار اسکنه به قاب معروف است. در وسایل نقلیه، بخشی از بدنه است که چراغ جلو یا چراغ راهنما را احاطه کرده است.در تلفن همراه یا تبلت، این سطح پشتی است که صفحه LCD را قاب می‌کند.

انواع دیگر تنظیمات قاب که کمتر در جواهرات مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند، قاب‌های چرخشی هستند که در آن قاب، که احتمالاً از سنگی تشکیل شده است و میله‌ای فلزی از آن عبور می‌کند، می‌تواند بچرخد و قاب‌های جعبه، جایی که یک “جعبه” یا قفس قاب را تشکیل می‌دهد. اغلب روی حلقه اصلی نشسته ممکن است در بالای آن جایی که سنگی وجود دارد باز شود.

 از کاربرد‌های دیگر آن در سرورهای نسل هشتم اچ پی، برای حفظ امنیت برخی از قطعات سرور HP مانند هارد دیسک، دکمه Power و… از یک پنل که به نام بزل یا قاب امنیتی شناخته می‌شود، استفاده می‌کنند. این قطعه که از جنس فلز ساخته شده است، از لحاظ ظاهری دارای سوراخ‌های ریزی بوده و به راحتی در قسمت جلوی سرور نصب می‌شود.

پنل جلوی سرور اچ پی HP Gen8 Bezel Kit که با پارت نامبر B21-666988 در اختیار کاربران قرار گرفته است، دارای ارتفاع 2U بوده و در سرورهای رکمونت gen8 می‌توان از آن بهره برد. به همین دلیل در بازار به نام تجاری 2U Security Bezel Kit نیز معروف است.

bezelkit

پنل جلوی سرور g10

برخی از کاربران از لحاظ امنیتی تمایل دارند، دسترسی به سرور را محدود کنند، این پنل جلوی سرور Gen8 دارای قفل بوده و در صورت لزوم می‌توان از این امکان بهره برد در ادامه مطلب انواع آن را نشان خواهیم داد.

  1. سرور HP ProLiant DL380p Gen8
  2. HP ProLiant DL380p Gen8 base
  3. HP ProLiant DL380p Gen8 entry
  4. HP ProLiant DL380p Gen8 high performance
  5. HP ProLiant DL380p Gen8 special
  6. HP ProLiant DL560 Gen8
  7. HP ProLiant DL560 Gen8 base
  8. HP ProLiant DL560 Gen8 entry
  9. HP ProLiant DL560 Gen8 performance

خرید بزل کیت سرور  

پنل جلوی سرور چیست

خرید پنل جلوی سرور اچ پی HP Gen8 Bezel Kit را می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت‌های مربوطه خریداری نمایید .جالب است بدانید که تصور عموم از  این محصول که یکی از تجهیزات جانبی سرور اچ پی است، اما باید بگوییم که این قطعه سخت افزاری یکی از تجهیزات کاربردی سرور بوده و برای حفظ امنیت سایر قطعات لازم و ضروری است.

خرید بزل کیت سرور

نتیجه گیری
ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بزل کیت آشنا کنیم . امیدوارم تونسته باشیم به شما کمک کنیم. با توجه به تحریم های ایران ، شرکت های بزرگ تولید سرور و تجهیزات سرور ، در ایران شعبه ای ندارند و دوبرکا یکی از فروشگاه هایی است که تمامی سرور ها و تجهیزات سرور را از اروپا و آمریکا وارد می کند . شما می توانید برای خرید هر یک از این تجهیزات و سرور های مختلف به سایت فروشگاهی ما مراجعه کنید. سپاس فراوان از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید . منتظر سوالات و  نظرات شما عزیزان هستیم. از طریق دکمه ی زیر می توانید محصولات مربوط به سرور های اچ پی را مشاهده و خریداری نمایید.

سرور HP

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا