لپ تاپ و کامپیوترقطعات و تجهیزات جانبی

کارت گرافیک جهت پیاده سازی VDI در سرور HP

کارت گرافیک جهت پیاده سازی VDI در سرور HP

Nvidia جدیدترین کارت گرافیک خود را با نام Quadro M6000 و ظرفیت 24 گیگابایت معرفی نموده است. این محصول پر قدرت مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد. این کارت گرافیک بر اساس GM200 است و نیروی خود را از نسل دوم معماری ماکسول تامین می کند. این کارت گرافیکی از تمام نیروی تراشه GM200 با 3,072 واحد سایه زنی، ا192 واحد آدرس دهی بافت و 96 واحد ROP در کنار 24 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 با رابط عریض 384 بیتی استفاده می کند.

کارت گرافیک Quadro M6000 جهت پیاده سازی VDI در سرور اچ پی

کارت گرافیک Quadro M6000 کاملا بر پایه همان تراشه GM200 می باشد که در GTX TITAN X به کار رفته است. از ویژگی هایی که می توان برای این کارت گرافیک عنوان کرد ، قابلیت های آن برای workstation می باشد. شرکت انویدیا درگاه HDMI 2.0 را در این کارت حذف و به جای آن 4 درگاه DisplayPort 1.2 (با پشتیبانی از 4 مانیتور با کیفیت تصویری 4K Ultra HD) قرار داده است.

بیشتر بخوانید : hpe bulletin download

کارت گرافیک جهت پیاده سازی VDI در سرور HP

کانکتور  های dual-link DVI و stereoscopic 3D در این کارت نیز وجود دارند. کارت گرافیک Quadro M6000 با بهره گیری از فناوری nView MultiDisplay ، در مقایسه با کارت های معمولی شرکت انویدیا ، پیکربندی انعطاف پذیری را در استفاده از چندین مانیتور به صورت همزمان ارائه می نماید. پشتیبانی این کارت گرافیک از NVIDIA GPUDirect نیز موجب شده است تا حافظه ویدئویی را به شکل موثرتری تحت پیکربندی چندگانه به اشتراک بگذارد. کارت گرافیک Quadro M6000 قادر به پشتیبانی از بیشتر رابط های برنامه نویسی 3D کنونی مانند DirectX 12 ،OpenGL 4.5 و Vulkan می باشد و در کنار آن می تواند قابلیت های محاسباتی CUDA ،OpenCL و DirectCompute را نیز ارائه نماید. این کارت دارای  قدرت محاسبات اعشاری تک ممیزی 7 ترافلاپس بر ثانیه است.

در این مقاله به بررسی کارت گرافیک Quadro M6000 جهت پیاده سازی VDI در سرور HP پرداختیم، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا