سرورهای فیزیکیلپ تاپ و کامپیوتر

سرورهای نسل 8 و 9 اچ پی

سرورهای نسل 8 و 9 اچ پی

سرورهای اچ پی به عنوان محبوب ترین سرورها در دنیا به شناخته می شوند. شما با انتخاب درست می توانید از عملکرد بالا، قابلیت توسعه و انعطاف پذیری، مدیریت و دسترسی آسان این سرورها بهره مند شوید. کمپانی HP در زمینه تولید سرور، روتر، رک، استوریج و … فعالیت می کند که سرور جزء پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. از ویژگی های سرورهای HP می توان به طراحی منحصر به فرد، مدیریت آسان، تامین نیازهای کاربران در سطوح مختلف و قابلیت تست آن ها اشاره کر د.

با همه این ها، انتخاب سرور یکی از دغدغه های مدیران آی تی و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند، به محسوب می شود. سروری که علاوه بر تامین نیازها دارای قیمت مناسبی نیز باشد. سرورهای نسل نهم و نسل هشتم کمپانی اچ پی دارای ویژگی ها و مزایایی هستند و پیکربندی های متفاوتی دارند، اما چه تفاوت هایی بین این سرور ها حائز اهمیت است؟ ما در این مقاله سعی داریم به بیان تفاوت های اساسی و مهم سرور های نسل 8 و 9 پرولیانت اچ پی بپردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی سرورهای HP G9

سرورهای اچ پی نسل نهم از پردازنده های اینتل زئون استفاده می کنند و چندین گزینه شامل 26 انتخاب پردازنده مختلف، بیش از 18 هسته و 50 درصد حافظه کش بیشتر را در اختیار کاربر قرار می دهند. این سرورها از حافظه های رم DDR4 با سرعت 2133 مگاهرتز در ثانیه پشتیبانی می کنند. هم چنین شما با استفاده از این سرورها می توانید دسترسی آسان تری به منظور نصب پردازنده و پیکربندی هارد دیسک در سطح سازمانی داشته باشید و عملکرد، دسترسی و ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهید.

سرور hp g9

در واقع سرورهای اچ پی نسل 9 دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و همین امر نیز موجب پیکربندی آسان و افزایش کارایی سیستم شده است. این سرورها با استفاده از شیارهای حافظه DIMM با رنگ های مختلف که در سرورهای نسل 8 نیز وجود دارد، امکان پیکربندی و ارتقاء آسان حافظه را فراهم می کنند.

طراحی سرورهای نسل 9 اچ پی به گونه ای است که نسبت به سرورهای نسل 8، سه برابر توان محاسباتی بیشتری ارائه می دهند و علاوه بر این، مقرون به صرفه نیز هستند. این مسئله موجب کاهش 62 درصدی هزینه های نگهداری از سرور، بهبود عملکرد ومدیریت شده است.

سایر ویژگی های مهم سرورهای اچ پی پرولیانت نسل 9 عبارتند از، ارائه ظرفیت محاسباتی بیشتر، راه انداری آسان و سریع، انجام کار زیاد با سرعت بیشترو عملکرد خوب حافظه.

مزایای استفاده از سرورهای نسل قبل تر

با این که سرورهای نسل 9 دارای ارتقاء قابل توجهی هستند، اما این امر نشانگر منسوخ شدن سرورهای نسل 8 نمی باشد. در واقع در بسیاری از موارد مشاهده است که استفاده از نسل های قبل تر نه تنها بد نیست، بلکه موجب صرفه جویی در هزینه و زمان نیز می شود. اما باید توجه داشته باشید که قطعات با کیفیت را تهیه نمایید که دارای گارانتی باشند تا در صورت نیاز بتوانید قطعات را تعویض نمایید.

سرور hp g8

خرید سرور کار کرده یا به اصطلاح سرور استوک از فروشندگان معتبر و قابل اطمینان، یکی از راه های عالی به منظور صرفه جویی در هزینه ها می باشد. در واقع سرورهای کار کرده، به روز و آزمایش شده را می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کرده و دوباره از آن ها استفاده کنید.

سرورهای استوک قبل از اینکه به فروش برسند مانند تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM)دوباره مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرند و قطعات آسیب دیده تعویض می شوند. اکثر اوقات هم گارانتی تجهیزات بازسازی شده از گارانتی تولید کننده اصلی، بسیار طولانی تر است.

خرید سرور اچ پی

شرکت دوبرکا سرورهای اچ پی جدید GEN10 و هم چنین سرور های استوک نسل های 7، 8 و 9 را به صورت آماده یا با کانفیگ درخواستی خریداران گرامی ارائه می نماید. شما می توانید این سرورها را به صورت اورجینال خریداری کنید و از قابلیت اطمینان و کارایی بالای آن ها بهره مند شوید. هم چنین می توانید برای دریافت مشاوره خرید و راهنمای انتخاب سرور مناسب، با کارشناسان فنی شرکت دوبرکا در تماس باشید تا بتوانید سرور متناسب با کسب و کار خود را خریداری نمایید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا