لپ تاپ و کامپیوترسرورهای فیزیکی

پر فروش ترین سرور اچ پی

کمپانی اچ پی که از بزرگ ترین تولید کنندگان سرور در جهان به شمار می آید که براساس نیاز کاربران در مدل های مختلفی هم مانند bl- ml- dl تولید و روانه بازار می کند. از مهم ترین تفاوت های آن ها تفاوت در نحوه نصب و راه اندازی آنها می باشد. هر مدل از سرور دارای مزایا و معایب و خدمات منحصر بفرد خود است و در زمان خرید هر کدام از این سرورها باید تمامی هزینه، فضا، کابل کشی، مدیریت و نگه داری آنها توجه ویژه ای شود.  ما در این مقاله قصد داریم سرورهای پرفروش HP را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید.

 سرور اچ پی

اگر شما از فضای کافی برای گذاشتن قفسه و اصطلاحا رک بهره‌مند هستید. سرور اچ سری dl می تواند مناسب باشد. سرور dl که مخفف عبارت hp density line بوده به سرورهای اشاره می کند که در داخل رک جای خواهد گرفت. رک به محفظه ای شبیه قفس است که سرور به صورت ریلی و با استفاده از پیچ  دررون رک قرار داده می شود. رک می تواند چند سرور در خود جای دهد. سرور رک یا هر سروری که به طور خاص برای نصب نیاز به قرار گیری در رک دارد در رده سرورهای رکمونت قرار می گیرد. سرور اچ پی یک سیستم همه منظوره می باشد که قابل پیکر بندی بر اساس نیاز کاربران می باشد و قابلیت پشتیبانی از طیف گسترده ای از در خواست ها را دارد. ارتفاع ویا مقدار فضایی که امکان دارد واحد های رک اشغال نمایند بسته به کارایی سیستم  متفاوت است. سرور سری dl به صورت افقی در رک قرار می گیرد و سبب افزایش انعطاف پذیری و مدیریت عالی آن توسط کاربران می شود. سرورهای hp proliant dl در اندازه های رک 1u- 2u- و رک u4 در بازار وجود دارد که سرروهای رک 1 یونیته باریک تر و دارای سطح عملکرد و مقیاس پذیری پایین تری در مقایسه با مدل مشابه خود یعنی u4 هستند. این سرورها به گونه ای طراحی شده اند که کاربران توانایی قرار گیری بیشترین تعداد سرور ها را در کوچک ترین فضا داشته باشند. در نتیجه آنها از بهترین و حداکثر عملکرد را در ذخیره سازی و محاسبه بهره مند می باشند و از این رو برای مراکز داده انتخابی ایده آل محسوب می شوند.

سرورهای hp dl380 g10

hp dl380 g10

این سرور که جز پرفروش ترین سرورهای ایران و دنیا شناخته می شود. سرور hp dl33800 g10 با بهره مندی از ویژگی ها و تکنولوژی های به روز و جدید در زمینه سخت افزار و نرم افزار کارایی و توسعه پذیری و امنیت را در سطج بسیار بالایی ارائه دهد. سرور فوق در مراکز داده و پردازش های سنگین، فرایندهای مجازی سازی گرافیک و رندرینگ در سطح حرفه ای و مدل سازی کاربرد دارد. کسب و کارهای متوسط و شرکت ها و صنایع بزرگ برای مصارف مختلف می توانند از این سرور استفاده نمایند. این مدل که جز پرفروش ترین سرورها می باشد از آخرین تکنولوژی های امنیتی، کارایی و ارتقا پذیری بهره مند است.  سروری که از گارانتی معتبر برخوردار است و برای هر نوع محیط سروری ایده آل است. سرور hp dl380 از تکنولوژی های فوق العاده silion root of trust پشتیبانی می کند که امنیت بالایی دارد و به صورتی طراحی شده است که بتواند هزینه ها و پیچیدگی را کاهش دهد. این سرور با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های نسل اول اینتل زئون، سری scalable 71 درصد کارایی بیشتری  نسبت به سی پی یوهای نسل قبل یعنی v4  دارد.

سرور dl360 g10

hp dl360g10

این سرور از پردازنده های  intel xeon scalableتا 28 هسته پردازشی برای هر پردازنده را ساپورت می کند. قابلیت پشتیبانی تا 3 ترابایت رم ddr4 را با فرکانس 2933 با بازدهی بالا برای هر کاربر فراهم می کند. ذخیره ساز های NVMe به دلیل سرعت بالا این روزها کاربردی بوده و بهینه سازی شده اند. فرم فاکتور یا سایز قابل نصب روی رک این مدل سرور یک یونیته است و در نوع شاسی lff و sff عرضه می شود. برای خرید ای سرور باید کانفینگ سخت افزاری سرور را مد نظر بگیرید و براساس نیاز کسب و کار اقدام به خرید نمایید.

سرور DL360 G9

hp dl360g9

سرور نسل نهم و پرفروش dl360 همانند نسل های قبل بسیار انعطاف پذیر است و بازدهی بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سرور تک یونیته می باشد و از لحاظ ارتفاع نسبت به dl380 کوتاه است. از پردازنده های نسخه های 3  و 4 intel xeon قابلیت پشتیبانی دارد. هر پردازنده دارای حداکثر 22 هسته پردازشی است. در صورت استفاده از دو پردازنده نهایت از 44 هسته پردازشی استفاده خواهد کرد. به علاوه همچنین 24 اسلات رم دراین سرور تعبیه شده است که تا 3 ترابایت را ساپورت می کند. افراد می توانند بر حسب نیازکسب و کار انواع هاردهای sff  و lff را به کار بگیرند.

سرور dl380 g9

hp dl380g9

سرور hpe proliant dl380 g9 جز محبوب ترین  سرورهای نسل نهم است، که تغییرات مهمی در پشتیبانی سخت افزاری آن وجود دارد. این سرور از سری پردازنده های intel xeon e5 نسخه 3 و چهار قابلیت پشتیبانی دارد که هر پردازنده طبق مدلی که داشته از 4 تا 22 هسته پردازشی بهره می گیرد. چیپست مدیریتی که رابط کاربری آسانی برای مدیر سرور بوده، ilo 4 نامیده می شود که در هر نسل بهینه تر خواهد شد. سرور hp dl380 g9 از 24 اسلات رم با نهایت فرکانس باس 2400MHz استفاده می کند. تبادل اطلاعات پردازنده و رم بر پایهecc   advanced   و در صد خطا را به شدت کاهش می دهد. در این نسل حافظه های پر سرعت NVMe پشتیبانی خواهد شد.

معرفی سرور اچ پی سری  bl

سرورهای blade از جمله سرورهای هستند، که از نظر فضا و مصرف انرژی بهینه می شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند و انرژی کمی را مصرف می نمایند. سرورهای رکمونت از فضا و کابل شبکه و مصرف برق کمتری بهره مند می باشند. گروه سرورهای blade که حالت تیغه ای داشته به صورت کاملا فشرده و ماژولار طراحی می شوند. نحوه قرار گیری این سرورها در رک به صورت مجموعه ای است و تعداد 8 یا 16 از آنها در محفظه های مخصوص با عنوان c7000 و c3000 قرار می گیرند و داخل رک نصب خواهند شد. از قابلیت انعطاف بالا و ساختار متفاوت برخوردارند و موجب کاهش هزینه های دیتا سنترها و بالا رفتن کیفیت سرویس دهی می شوند.

معرفی سروراچ پی dl

این گروه از سرور ها که از سایز متوسطی بهره مند می باشند و قابلیت انعطاف پذیری و مدیریت بالایی را در اختیار دارند. این مدل سرورها برای محیط های با تعداد زیاد سرورها مناسب بوده و به منظور استفاده به طور حتمی باید در داخل رک جای گیرند. در این سرورها می توان مدل های سری  ،dl 500 dl 300, dl 100  را نام برد. سری dl380  از پر فروشترین مدل ها در ایران هستند که بسته به محیط رک از گزینه های مناسب انتخاب به شمار می آیند. این سرورها در بخش های مختلف سایتها، دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرند.

سخن پایانی

می توان از سرورهای g10 و g9 به عنوان پر فروش ترین سرورهای اچ پی نام برده شود. پرفروشترین سرورها برند hp  نسل نهم در سطح استاندارد رده متوسط  به بالا برای هر کسب وکاری می باشد. این سرورها می توانند کارهای پردازشی مناسب را انجام دهند. به علاوه نسل به نسل بهینه تر و قدرتمند شده اند. سرور نسل دهم از شناخته شده ترین و پر فروشترین سرورهای رک مونت می باشد که در هر نسل قدرت پردازش و ذخیره سازی آن همگام با پیشرفت تکنولوژِی ارتقا یافته است. افراد می توانند این دو مدل سرور با کانفینگ مورد نیاز کسب و کارشناسان تعیین کنند. به طورکلی باید گفت سخت افزارهای مانند سخت افزارهایی مانند هارد سرور، سی پی یو و رم و….. کانفینگ آنها را مشخص می کند. این سرور ها در کنار قیمت مناسبی که دارند از بالا ترین کیفیت نیز بهره مند می باشند. از آنجایی که تضمینی در اختیار کاربران قرار می گیرند از نمونه انتخاب های ایده آل برای هر نوع کسب و کاری هستند.

برای خرید محصولات و دیدن سایت ما از اینجا اقدام کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام  دوبرکا  از اینجا اقدام کنید.

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام سرور دوبرکا از اینجا اقدام کنید.

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام دوربین مداربسته دوبرکا از اینجا اقدام کنید.

و

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا