سرورهای فیزیکی

بررسی سرور HP DL380 GEN10

بررسی سرور HP DL380 GEN10

سرور hp dl380 g10 در حال حاضر معروف ترین و پرطرفدار ترین سرور کمپانی HP به شمار می رود. این سرور در شرکت های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در زمینه پردازش و ذخیره سازی داده به شکل فوق العاده عمل نماید. اگر بخواهیم این سرور را با نسل G9 مقایسه کنیم باید بگوییم که قابلیت های این سرور بسیار بیشتر است و از نظر انعطاف پذیری ، امنیت و کارایی خیلی بهتر از سرور های نسل قبل از خود عمل می کند. قیمت مقرون به صرفه ی این سرور نیز آن را به یک سرور محبوب مبدل کرده است.

پیشنهاد مطالعه : همه چیز در مورد سرورهای hp

ویژگی های سرور HP DL380 GEN10

از مزایای این سرور می توان به امنیت ، انعطاف پذیری بالا و سرعت عملکرد بهتر آن اشاره کرد. باید بگوییم کمپانی HP در طراحی و ساخت این سرور از تلاش بی وقفه خود دریغ نکرده و کارایی و کیفیت ساخت آن را به مراتب افزایش داده است. سرور HP DL380 G10 در مقایسه به سرور G9 قابلیت های بیشتری داشته و با اختلاف پرچمدار سرور های اچ پی در دیتاسنتر ها می باشد.

پردازنده و حافظه RAM سرور HP DL380 GEN10 

این سرور قادر است از دو عدد پردازنده پشتیبانی نماید. (22 هسته ای و بیشتر) . این پردازنده ها می توانند نرم افزار های سنگین را به راحتی اجرا کرده و به تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان ، سرویس دهند.  همه ی ما می دانیم که هر چه قدرت پردازنده افزایش یابد به دنبال آن زمان انتظار کاربران نیز به صورت چشمگیری کاهش می یابد. این سرور هم چنین از 24 اسلات حافظه رم پشتیبانی می کند که می تواند فضای 3 ترابایت را برای استفاده کاربر فراهم سازد. هم چنین سرور hp dl380 gen10 می تواند از رم سرور های DDR4 Smart Memory نیز پشتیبانی نماید.

با همه ی این ها نرم افزار های سنگین بدون این که مشکلی به وجود آید اجرا شده و کاربران زیادی می توانند از سرور hp dl380 gen10 استفاده کنند. لازم به ذکر است که در بهره گیری از سیستم های با تراکنش های آنی ارتباطات بدون توقف صورت می گیرد.

دسته بندی محصولات سرور hp g10



پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon Processor Scalable

سرور HP DL380 GEN10 می تواند از پردازنده های قدرتمند شرکت اینتل Intel Xeon Processor Scalable پشتیبانی نماید که 60 درصد کارایی آن ها در مقایسه با قبل افزایش یافته است. در واقع به ازای هر پردازنده شاهد افزایش 11 درصدی کارایی هستیم. همخوانی این دسته از پردازنده ها با این نسل از سرور ها بسیار بیشتر است.

هارد دیسک سرور HP DL380 GEN10

این سرور قدرتمند از هارد سرور های بسیار سریع SAS که هم اکنون می توانند سرعت تراکنش بیش از 12Gb/s را در بازیابی و ذخیره سازی داده در اختیار کاربران قرار دهند ، پشتیبانی می کند. البته نسل های قدیمی نیز توسط این سرور پشتیبانی می شوند. هارد های NVMe در مقایسه با گذشته افزایش بیشتری داشته اند که می توانند امکان ذخیره سازی بسیار سریع را برای کاربران فراهم نمایند. این هارد ها هم چنین می توانند بازخوانی اطلاعات را نیز در مقایسه با سایر فناوری ها ، بسیار سریع انجام دهند. این سرور می تواند از حافظه پایدار hp DS یا Persistent Memory بهره بگیرد که امکان فوق العاده و بی نظیری را برای بررسی و تحلیل بانک های داده و محیط کار را برای ادمین فراهم می سازد. 

هم چنین : 

قابلیت اطمینان در اجرای نرم افزار های حیاتی روی سرور HP DL380 GEN10 بدون هیچ گونه کاهش سرعتی برای کاربران در این سرور میسر شده است. ساختار امنیتی در سیستم های مدیریتی سرور iOL5 مانند Server Configuration Lock، Security DashBoard و Workload Performance Advisor افزایش یافته است. امکان استفاده از سرویس ابری hp info Sight نیز فراهم شده است که با تشخیص آنی و به موقع مشکلات از آسیب به داده ها و شبکه جلوگیری می نماید.

خرید سرور HP DL380 GEN10

طبیعتا خرید و فروش سرور ، دانش و آگاهی کامل در این زمینه را می طلبد. شرکت دوبرکا نیز یکی از شرکت هایی است که با ارائه ی سرور های اورجینال با کانفیگ درخواستی و قیمت مناسب توانسته است با جلب رضایت و اعتماد مشتریان به فروش سرور و قطعات سرور بپردازد.

مقالات مرتبط : راهنمای خرید سرور فیزیکی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا