سیستم اعلام سرقتسیستم‌های امنیتی و حفاظتی

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

در دنیای امروز که تعداد سرقت ها به صورت قابل توجهی افزایش یافته است، حفظ امنیت محل زندگی و محل کار به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. دزدگیر اماکن یکی از تجهیزات الکترونیکی است که می تواند در تامین و حفظ امنیت به افراد کمک کند. این سیستم به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود: دزدگیر بی سیم و دزدگیر سیمی. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع دزدگیر و راهنمای خرید دزدگیر اماکن بپردازیم. با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن چیست؟

یک تجهیز الکترونیکی می باشد که می تواند در تامین امنیت محیط شما را یاری کند. این محصول معمولا از یک پنل مرکزی و تعداد مختلفی سنسور تشکیل می شود. در مواقعی که سنسورها تشخیص فعال شدن را می دهد، دزدگیر فعال شده و با استفاده از روش های مختلف، شما را از خطری که به وجود آمده است، مطلع می کند. در واقع مهم ترین وظیفه دزدگیر اماکن اطلاع رسانی در مواقع لازم می باشد.

دزدگیرهای اماکن متنوعی در بازار تجهیزات امنیتی و حفاظتی به فروش می رسند که در محیط های مختلف کاربرد دارند. در ادامه به معرفی انواع مختلف دزدگیر می پردازیم.

دزدگیر سیم دار یا سیمی

این مدل دزدگیر قدیمی ترین و مطمئن ترین انواع دزدگیر می باشد که استفاده از آن مستلزم سیم کشی است. در این مدل حسگرهای دستگاه از طریق سیم کشی به مرکز اعلام خطر دستگاه متصل می شود.  با این کار زمانی که یک جسم خارجی از مقابل این سنسورها عبور کند، بلافاصله مرکز اعلام خطر دزدگیر با صدای آژیر، افراد را از خطر به وجود آمده مطلع می کند.

دزدگیر بی‌ سیم

همان طور که از نام آن پیداست، دزدگیر بی سیم نیازی به سیم کشی ندارد. در این مدل حسگرها از طریق ارسال سیگنال چشمی با مرکز اعلام خطر دستگاه ارتباط برقرار می کنند. دزدگیر اماکن بی سیم به راحتی نصب می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند، هم چنین دارای تکنولوژی پیشرفته تری است، از این رو طرفداران زیادی پیدا کرده است.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن: دزدگیر تلفن دار ثابت

دزدگیر تلفن دار ثابت نوع جدیدتری از دزدگیرهای اماکن است که در مقایسه با نسل های قدیمی تر، دارای ویژگی های جذاب تری می باشد. این نوع دزدگیر از یک حافظه داخلی بهره می برد که وظیفه ذخیره سازی چندین شماره تلفن ثابت را بر عهده دارد.

زمانی که جسم خارجی از مقابل سنسورهای این نوع دزدگیر منزل عبور کند، مرکز اعلام خطر دستگاه علاوه بر اعلام هشدار از طریق پخش آژیر، بلافاصله با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه داخلی که می تواند شماره تلفن صاحب خانه یا نزدیکان او باشد، تماس می گیرد. سپس پیامی از پیش تعیین شده را برای صاحب خط تلفن ارسال می کند.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن: دزدگیر سیم‌کارت خور

این نوع دزدگیر اماکن به یک سیم کارت تلفن همراه مجهز شده است که در مواقع خطر پیامکی را برای صاحب خانه ارسال می کند. البته مرکز اعلام خطر دستگاه نیز همزمان با ارسال پیامک، آژیر هشدار پخش می کند. قابلیت کنترل دزدگیر سیم  کارت خور از طریق سیم کارت تعبیه شده روی دستگاه، از مشخصه های منحصر بفرد این نوع دزدگیرها به شمار می رود.

هم چنین بخوانید: آموزش نصب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن: مکان نصب دزدگیر

گام اول در انتخاب نوع دزدگیر اماکن، توجه به محیط مورد نظر برای نصب دزدگیر می باشد. کاربر باید با توجه به محیط مورد نظر خود نوع دزدگیر (سیمی یا بی سیم) را انتخاب کند. هم چنین باید مشخص کند که می خواهد دزدگیر را در داخل ساختمان نصب کند یا بیرون ساختمان؟ همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، دزدگیرهای بی سیم به دلیل سهولت نصب و هم چنین برخورداری از امکانات پیشرفته تر، امروزه رواج بیشتری دارند.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن: مدل دزدگیر

مدل دزدگیر یکی دیگر از موارد مهم در خرید می باشد. طبیعتا محیط های پرخطر به سیستم های پیشرفته تر و به روزتری مانند دزدگیرهای بی سیم و سیم کارتی نیاز دارند تا در مواقع لزوم هر چه سریع تر فرد را از خطر به وجود آمده مطلع کنند.

برند لوازم جانبی دزدگیر

عمدتا تجهیزات مورد نیاز برای نصب سیستم دزدگیر به صورت جداگانه به فروش می رسند. جنس و مدل دزدگیر مواردی هستند که بایستی در هنگام خرید دزدگیر مناسب مورد توجه قرار بگیرند. استفاده از برندهای معتبر و بنام موجب می شود که از کارکرد صحیح و طول عمر بالای دستگاه خود مطمئن شوید.

قیمت دزدگیر اماکن و آژیر اعلام سرقت به عواملی مانند برند دزدگیر اماکن، قابلیت های دزدگیر، نوع لوازم جانبی دزدگیر، میزان گارانتی و … بستگی دارد.

خرید دزدگیر اماکن از شرکت دوبرکا

انواع مختلفی از دزدگیرهای اماکن با برندهای مختلف و معتبر مانند دزدگیر GMK، سایلکس و … در شرکت دوبرکا به فروش می رسند که شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از آن ها را همراه با ملزومات نصب خریداری نمایید. هم چنین می توانید پکیج دزدگیر اماکن را به صورت آماده و کامل تهیه کنید. برای خرید می توانید از بخش پکیج دزدگیر اماکن و سیستم اعلان سرقت دوبرکا دیدن نمایید. هم چنین می توانید برای دریافت مشاوره قبل از خرید با شماره تلفن های 09195738079 – 77459713-021 – 77497509-021 در تماس باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا