قطعات و تجهیزات جانبیلپ تاپ و کامپیوتر

تکنولوژی HPE Smart Memory چیست؟

تکنولوژی HPE Smart Memory ضمن این که می تواند عملکرد، کارایی، سازگاری و امنیت را فراهم کند، قادر به ارائه ظرفیت و پهنای باند مورد نظر نیز می باشد. نیاز به ظرفیت بالا یکی از پارامترهای اصلی در نحوه عملکرد مراکز داده مانند مجازی سازی، رایانش ابری و … می باشد. کارایی و عملکرد نیز از سایر مباحث اساسی است و بایستی مورد توجه قرار گیرد. همه این موارد با استفاده از تکنولوژی HPE Smart Memory کمپانی HP امکان پذیر است.

تکنولوژی HPE SmartMemory چیست؟

HPE Smart Memory وظیفه بهینه سازی عملکرد را در سرورهای ایستاده و رکمونت اچ پی، سرورهای خانواده Apollo، سرورهای بلید (Blade) و سیستم های Synergy بر عهده دارد. هم چنین می تواند عملکرد صحیح حافظه را پشتیبانی نماید. این تکنولوژی از طریق سیستم های چک کننده سلامت در سرور اج چی و دیگر نرم افزارهای اختصاصی HP، خدمات و امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه به برخی از انواع حافظه های هوشمند اشاره می کنیم:

  • Unbuffered with ECC DIMM (UDIMM) – ظرفیت 16 گیگابایت
  • Registered DIMM (RDIMM) DDR4 – ظرفیت 32 گیگابایت
  • Load-reduced DIMM (LRDIMM) DDR4 – ظرفیت بین 32 تا 128 گیگابایت

عملکرد تکنولوژی HPE SmartMemory

این تکنولوژی با طی کردن مراحل درست کنترل کیفیت، سعی می کند تا بالاترین کیفیت حافظه سیستم را برای کاربران فراهم نماید. تکنولوژی HPE Smart Memory منحصرا در سرورهای HP مورد استفاده قرار می گیرد و برای سرورهای اچ پی بهینه سازی شده است. از سایر قابلیت هایی که این تکنولوژی برای کابر فراهم می کند، می توان به افزایش 23 درصدی توان حافظه و بهبود تاخیر تا 25 درصد اشاره نمود.

هم چنین بخوانید: حافظه پایدار HPE چیست؟

مزایای تکنولوژی HPE Smart Memory

از مزایای استفاده از تکنولوژی HPE Smart Memory می توان به افزایش بازدهی و سرعت، تراکم بالا، قابلیت ارتقاء حافظه و افزایش سرعت پردازش سرور تا  2666MT/s اشاره کرد. بررسی سلامت حافظه و اعلام خطاهای موجود مانند مشکل در پیکربندی، خطاهای چند بیتی و غیره از دیگر مزایای تکنولوژی HPE Smart Memory به شمار می رود.  

شماره های تماس: 

  • 09195738079 
  • 77459713- 021
  • 77497509- 021
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا