قطعات و تجهیزات جانبیلپ تاپ و کامپیوتر

بهترین ماوس پد های گیمینگ

بهترین ماوس پد های گیمینگ

ماوس پد به منظور حرکت روان و دقیق ماوس مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاربر با استفاده از ماوس پد می تواند کنترل بیشتر و بهتر روی حرکت ماوس داشته باشد. البته ماوس پد ها همانند گذشته جزو لوازم جانبی ضروری محسوب نمی شوند و حتی بدون استفاده از آن ها نیز می توان از ماوس برای انجام امور مختلف حتی گیمینگ استفاده کرد اما نباید از این نکته غافل شد که استفاده از ماوس پد موجب بهبود عملکرد ماوس شده و افزایش دقت، کارایی و طول عمر مفید ماوس را به دنبال دارد.

ماوس پد های گیمینگ نیز نوعی از ماوس پد ها هستند که مخصوص بازی طراحی شده اند و انتخاب ماوس پد گیمینگ مناسب به یکی از دغدغه های گیمر ها تبدیل شده است. این ماوس پد ها به مرور زمان دچار تغییرات زیادی شده اند و از ویژگی هایی مانند نورپردازی RGB و شارژ بی سیم و بسیاری از ویژگی های دیگر بهره می برند. این عوامل موجب شده است که ماوس پد ها در صنعت بازی به یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار تبدیل شوند. بدیهی است که هر چه کیفیت ماوس پد بهتر باشد، عملکرد ماوس نیز بهتر می شود. در ادامه به 5 عدد از بهترین ماوس پد های گیمینگ 2020 اشاره می شود که می توانند انتخاب فوق العاده ای برای گیمر های حرفه ای باشند.

ماوس پد گیمینگ Razer مدل Goliathus Control Fissure Medium

ماوس پد گیمینگ Razer مدل Goliathus Control Fissure Medium

شرکت ریزر به عنوان یکی از شرکت های قدیمی در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر، محصولی به نام Goliathus Control Fissure به بازار ارائه نموده است که در حال حاضر یکی از ماوس پد های گیمینگ محبوب و پرطرفدار در بین کاربران به شمار می رود. سطح متخلخل این ماوس پد موجب شده است تا روی میز ثابت بوده و به این طرف و آن طرف حرکت نکند.

ماوس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium دارای کف لاستیکی با انعطاف پذیری بسیار بالا و مستحکم بوده و دوام بسیار بالایی دارد. این پد دارای اصطکاک عالی با سطوح مختلف می باشد، به همین دلیل سر نمی خورد و کاملا به میز می چسبد.

قسمت رویی پد گیمینگ Goliathus Control Fissure با دوختی با دوام به قسمت زیری آن چسبیده و در استفاده کوتاه مدت فرسوده و نخ کش نمی شود. چاپ روی این پد از مقاومت بالایی در برابر پاک شدن برخوردار است.

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand

بافت این ماوس پد دارای کیفیت بسیار بالا بوده و موجب افزایش دقت و عملکرد ماوس می شود. ماوس پد GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات عالی شرکت ریزر دارای روکش پارچه ای بوده و کاملا دور دوزی شده است که این امر از نخ کش شدن و باز شدن آستر پد جلوگیری می کند. جنس  قسمت زیری این پد از لاستیک ضد لغزش است و به طور کامل به سطح میز می چسبد و در هنگام بازی و گیمینگ اصلا تکان نمی خورد. لوگوی Razer روی ماوس پد Goliathus Speed مدل Cosmic Edition Medium چاپ شده که از مقاومت بالایی در برابر پاک شدن برخوردار است. استفاده از این پد نه تنها موجب بالا رفتن کیفیت بازی و گیمینگ می شود بلکه می تواند ظاهری زیبا و جذاب به میز کار شما ببخشد.

ماوس پد گیمینگ تسکو مدل TMO 40

ماوس پد گیمینگ تسکو مدل TMO 40

ماوس پد TMO 40  توسط شرکت تسکو تولید شده است. این محصول از ظاهری ساده و در عین حال جذاب برخوردار است و دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و وزن پایینی می باشد به همین دلیل به آسانی حمل می گردد. در ساخت سطح رویی ماوس پد TMO 40 از مواد با کیفیت بهره گرفته شده است که موجب حرکت روان و دقیق ماوس می شود. این پد سطح کافی را برای بازی گیمر ها فراهم می کند و یکی از بهترین ماوس پد های موجود در بازار با قیمت مناسب می باشد.

هم چنین بخوانید: تفاوت ماوس گیمینگ با ماوس معمولی

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2

ماوس پد گیمینگ Razer مدل Firefly V2 در حال حاضر پیشرفته ترین ماوس پد شرکت ریزر به شمار می رود. این محصول از نورپردازی داخلی برخوردار است، بنابراین ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر دارد. ظاهر جذاب و متفاوت تنها یکی از ویژگی های این ماوس پد حرفه ای می باشد. برخورداری از کفی لاستیکی با دوام بسیار بالا موجب شده است تا این محصول به سطح میز بچسبد و روی آن ثابت باشد.

مهم‌ترین ویژگی ماوس پد گیمینگ Razer Firefly V2 نورپردازی چند رنگ آن است. دور تا دور این محصول به وسیله نوار LED های RGB پوشش داده شده و کاربر می تواند ریتم و رنگ های آن را تنطیم کرده و روشن و خاموش کند. شما می توانید تنها با نصب نرم افزار سیناپس، این رنگ ها را مدیریت کرده و یا خاموش نمایید. سهولت استفاده از ماوس پد Razer مدل Firefly V2 از دیگر قابلیت های این پد حرفه ای می باشد. وجود سیم گیر روی پد به منظور قرار دادن کابل ماوس از دیگر ویژگی های این ماوس پد است که موجب جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای گیمر می شود. همه این ها مواردی است که یک گیمر حرفه ای را ترغیب می کند تا به دنبال تهیه ماوس پد ریزر مدل Firefly V2 باشد.

ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large

ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large

اگر می خواهید از تمام امکانات ماوس گیمینگ خود استفاده کنید بایستی به دنبال خرید یک پد گیمینگ مناسب باشید. استفاده از پد گیمینگ مناسب و حرفه ای موجب می شود تا ماوس شما با تمام پتانسیل خود کار کند. از قابلیت های ماوس پد ایسوس مدل ROG Scabbard می توان به مانور پذیر بالا، پوشش ریز بافت، ضخامت 2 میلی متری و خاصیت اسفنجی بالشتک آن اشاره کرد. همه این ها مواردی هستند که مانع خستگی مچ دست شده و شما می توانید با استفاده از آن به یک تجربه عالی از بازی دست پیدا کنید. جنس کفی این محصول، لاستیک ضد لغزش می باشد و حاشیه های آن به طور کاملی دوخته شده اند و در برابر پارگی مقاوم هستند. لوگوی چاپ شده روی پد ROG Scabbard از مواد شب تاب ساخته شده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده است.

از نظر شما بهترین ماوس پد کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا