دوربین مداربستهسیستم‌های امنیتی و حفاظتی

دوربین مداربسته خانه چیست؟ معرفی انواع دوربین مداربسته خانه

دوربین مداربسته خانه چیست و چه کاربردی دارد؟ 

خانه محلی برای استراحت و آرامش انسان می باشد به طوری که می تواند احساس امنیت، اعتماد و راحتی را برای انسان فراهم کند. اما در دنیای امروز که تکنولوژی با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه است، نیاز به حفظ امنیت نیز روز به روز بیشتر می شود و افراد می توانند با بهره گیری از راه کارهای مدرن از حریم شخصی خود حفاظت کنند.

وقوع سرقت و یا ورود غیر مجاز افراد به خانه یا آپارتمان یکی از رایج ترین خطراتی است که همواره امنیت محل زندگی انسان ها را تهدید می کند. اما چه روش مطمئنی وجود دارد که بتواند این خطرات را خنثی کند؟ کارشناسان بر این باورند که بهترین و مطمئن ترین راه به منظور جلوگیری از وقوع سرقت و حفظ امنیت خانه، استفاده از سیستم دزدگیر و سیستم های دوربین مداربسته می باشد.

چه دوربینی برای خانه بهتر است؟

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند و در کاردبردهای گوناگون به بازار ارائه می شوند. نوع دوربین مداربسته انتخابی شما برای محل زندگی به عواملی مانند نوع خانه، درب های ورودی، برخورداری از پارکینگ یا حیاط بستگی دارد. دوربین مداربسته خانه بایستی توانایی پوشش همه این نقاط را داشته باشد و در صورت نیاز دوربین مداربسته هم در داخل خانه، هم حیاط، درب ورودی و … مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین مدار بسته مناسب برای خانه

  • دوربین مداربسته آنالوگ  HD

دوربین های مداربسته آنالوگ از کیفیت تصویری 2 مگاپیکسل بهره می برند. برای راه اندازی سیستم مداربسته آنالوگ به چند دوربین مداربسته آنالوگ، دستگاه ضبط کننده DVR و یک مانیتور به منظور نمایش تصاویر نیاز دارید. در این دوربین ها از کابل کواکسیال به منظور انتقال تصاویر استفاده می شود.

دوربین های مداربسته آنالوگ گزینه مناسبی برای استفاده در منازل هستند، چون وسعت خانه به بزرگی کارخانه ها و سازمان ها نیست و تنها برای نظارت افراد از دوربین استفاده می شود، هم چنین جزییات زیاد مهم نیست. در این حالت این دوربین ها با کیفیت 2 مگاپیکسلی خود می توانند تصاویری با کیفیت مطلوب ارائه نمایند. علاوه براین نصب این دوربین ها آسان است و مانند دوربین های مداربسته تحت شبکه نیازی به دانش شبکه ندارد.

از آن جایی که نصب دوربین مداربسته در خانه به منظور حفظ امنیت می باشد و این حفظ امنیت همیشگی است، پیشنهاد می کنیم دوربین مداربسته خود را از برندهای معتبر خریداری کنید تا بتوانید از پشتیبانی و گارانتی آن ها بهره مند شوید.

  • دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

نصب و راه اندازی سیستم مداربسته تحت شبکه نیز به چند عدد دوربین مداربسته تحت شبکه، کابل شبکه و دستگاه ضبط کننده تحت شبکه NVR نیاز دارد. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالاتری دارند، چرا که از بستر شبکه بهره می برند. به همین دلیل دوربین های مداربسته آنالوگ گزینه مناسب تری برای خانه هستند. اما اگر می خواهید از قابلیت های هوشمند دوربین مداربسته تحت شبکه بهره مند شوید، دوربین های تحت شبکه یا IP گزینه مناسب تری هستند.

هم چنین بخوانید: انواع دوربین مداربسته و کاربرد آن ها

چه مکان هایی برای نصب دوربین مداربسته خانه مناسب تر است؟

نصب دوربین مداربسته خانه

ورودی ساختمان

نصب دوربین مداربسته در ورودی ساختمان یکی از ضروریات حفظ امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت می باشد.

پارکینگ

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، خرید دوربین مداربسته برای خانه بایستی با توجه به نوع خانه یا ساختمان شما باشد. برای نصب دوربین مداربسته در پارکینگ باید زاویه مناسب برای مراقبت از خودروی خود را در نظر بگیرید و توصیه می کنیم اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک فرد متخصص کمک بخواهید.

پشت بام

برخی از پشت بام ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان دسترسی به آن ها از خیابان یا کوچه وجود دارد و یا از خانه های کناری می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد، از این رو بهتر است از یک دوربین مداربسته خانه به منظور حفظ امنیت استفاده کنید.

داخل خانه

شما می توانید با نصب دوربین مداربسته خانه در داخل ساختمان ها و راهروها امنیت ساختمان خود را تامین کرده و اطمینان خاطر خود را افزایش دهید.

خرید دوربین مداربسته خانه 

شما می توانید انواع دوربین مداربسته از برندهای مختلف و معتبر را از شرکت دوبرکا خریداری نمایید. دوبرکا همواره سعی دارد تا محصولات اورجینال را با کیفیت عالی و گارانتی معتبر در اختیار خریداران گرامی قرار دهد. برای خرید کلیک نمایید. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا