سیستم اعلام سرقتسیستم‌های امنیتی و حفاظتی

دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8

دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8 چه ویژگی هایی دارد؟ 

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و امنیتی فعالیت می کنند، به همین دلیل دزدگیرهای اماکن متنوعی با ویژگی های مختلف در بازار یافت می شوند. اما یکی از مهم ترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید دزدگیر اماکن، شرکت سایلکس می باشد که با 20 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های حفاظتی، یکی از شرکت های محبوب بوده و در ساخت محصولات خود از بهترین قطعات و به روزترین تکنولوژی ها استفاده می کند. این مجموعه فعالیت خود را با تولید دزدگیرهای اتومبیل آغاز کرد. با گذشت زمان و کسب تجربه های بیشتر، محصولات حفاظتی خود به ویژه دزدگیر اماکن را به بازار ارائه نمود.

دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8 یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار برند سایلکس می باشد که در دو مدل SG8S و SG8Q در بازار به فروش می رسد. مدل Q از مدار فول و اپلیکیشن کامل تری در مقایسه با مدل S بهره می برد و مدل S نیز نسبت به مدل Q، اقتصادی تر است.

محصولات شرکت سایلکس

شرکت محبوب سایلکس در زمینه تولید سیستم های اعلام سرقت اماکن، کنترل بردهای موتور کرکره، بردهای گیرنده ریموت و ریموت های متنوع با فرکانس های مختلف فعالیت می کند.

دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8 یکی از محصولات پیشرفته کمپانی Silex می باشد که نسبت به دزدگیرهای سیمکارتی دیگر، ویژگی ها و قابلیت های متنوعی برای کاربر فراهم می کند. این مدل دزدگیر یکی از موفق ترین و محبوب ترین محصولات تولید شده توسط کمپانی سایلکس  می باشد.

این نوع دزدگیر در مناطق مسکونی و تجاری بسیار کاربرد دارد. هم چنین دارای قابلیت اطلاع رسانی وقایع از طریق خط ثابت و سیم کارت می باشد و این کار را با سرعت بالایی انجام می دهد.

قابلیت های دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8 دزدگیر سیمکارتی

دزدگیر سایلکس SG8 از 5 زون بهره می برد که هر زون را می توان به 8 حالت مختلف تعریف نمود. شما می توانید روی هر یک از این زون ها انواع دتکتور و سنسور باسیم و بیسیم نصب کنید.

این دزدگیر از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است و روی دستگاه های اندرویدی و iOS نیز قابل اجرا می باشد. دزدگیر سایلکس SG8 توانایی ثبت 99 واقعه به همراه زمان و تاریخ وقوع را دارا می باشد و دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی از جمله 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا (Alarm – Fire – Tamper – Panic)، دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال پیامک (فارسی) و تماس، امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌ سیم در سیستم، دارای 4 حافظه Admin (مدیران) با قابلیت ارسال 14 گزارش متنوع و… است.

هم چنین بخوانید: آموزش نصب دزدگیر اماکن و سیستم حفاظتی

تفاوت دزدگیر سایلکس مدل SG8 با SG7

دزدگیر سایلکس مدل SG8Q یک دزدگیر پیشرفته با قابلیت ها و امکانات زیاد می باشد. در واقع این مدل دزدگیر مدل پیشرفته SG7+ بوده و قابلیت های بیشتری دارد.

در دزدگیر Silex مدل SG8 امکان نام گذاری زون ها، ریموت، سنسور بیسیم و رله خروجی به وسیله اپلیکیشن فراهم شده است. امکان تعریف و حذف سایر مدیران به وسیله مدیر اول از طریق SMS و اپلیکیشن نیز در این مدل دزدگیر وجود دارد. مدیران می توانند در این دزدگیر مخاطبین آلارم را تعریف کرده یا حذف نمایند.

مشخصات فنی دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8

  • برخوداری از 5 زون باسیم و سنسور بیسیم
  • دارای 1 رله خروجی با تنظیمات متنوع (Option Relay )
  • برخوداری از قابلیت تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMSواپلیکیشن
  • قابلیت تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS واپلیکیشن
  • اضافه شدن 5 گزارش جدید به گزارشات قبلی در SG7+ شامل قطع خط ثابت تلفن، سوختن Fuse Aux ، قطع شدن بلندگو، توقف آلارم، تغییر وضعیت رله های خروجی
  • سخت افزارفول SMD باساختاری جدید دربخشهای آلارم و ترمینال های خروجی
  • افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی مستقل (SP1 , SP2 )
  • حفاظت خروجی های آلارم ها هریک به تنهایی
  • امکان نصب سنسور بی سیم 433.92MHz با قابلیت اعلام کاهش باطری
  • امکان تعریف تا 4 مدیر و 10 مخاطب آلارمی
  • ارسال گزارشهای متنوع به مدیران با قابلیت تفکیک جزء به جزء
  • قابلیت تفکیک پیام صوتی تا 4 پیام (متناسب با نوع زون)

خرید دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG8

این دزدگیر دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوعی است که از پرفروش ترین محصولات شرکت بنام سایلکس به شمار می رود. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از شرکت دوبرکا خریداری نمایید. پکیج های کامل دزدگیر اماکن نیز توسط شرکت دوبرکا ارائه می شوند که به منظور سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان و هزینه آماده شده اند. برای خرید به سایت شرکت دوبرکا مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های 09195738079 – 77459713-021 – 77497509-021 در تماس باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا