دوربین مداربسته

زاویه دید دوربین مداربسته

زاویه دید دوربین مداربسته

یکی از موارد مهم پیش از نصب سیستم مداربسته، بررسی وسعت محیط مورد نظر می باشد. دوربین های مداربسته ای که از لنزهایی با زاویه دید وسیع بهره می برند، می توانند نواحی وسیع تری را تحت پوشش قرار دهند. این دوربین ها اشیاء آن قسمت را کوچک تر نمایش می دهند. در مقابل، دوربین هایی که به لنزهایی با زاویه کوچک مجهز شده اند، نواحی دید کوچک تری را ضبط می نمایند اما در عوض اشیاء آن قسمت بزرگ تر نمایش داده می شوند. به همین دلیل زاویه دید دوربین مداربسته یکی از موارد مهم در راه اندازی سیستم مداربسته می باشد که بایستی مورد ارزیابی قرار گیرد. 

در صورتی که خودتان می خواهید دوربین مداربسته را نصب کنید و از نیاز خود به میدان دید کوچتر یا بزرگتر مطمئن نیستید، با خرید دوربین مداربسته با یک لنز جداگانه می توانید در زمان نصب دوربین، لنز آن را تنظیم نمایید.

زاویه دید دوربین مداربسته

به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز است؟

اگر در صدد راه اندازی سیستم مداربسته برای محافظت از امنیت خانه خود هستید، بایستی در ابتدا اندازه محیط زندگی خود را بررسی کنید. در واقع تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز به متراژ و اندازه و هم چنین طرح خانه شما بستگی دارد. هم چنین به تعداد نواحی که می خواهید مورد نظارت قرار دهید، زوایای نمای دوربین و دوربین های خارجی در برابر دوربین های داخلی وابسته است.

هم چنین بخوانید: راهنمای خرید دوربین مداربسته 

سیستم های نظارتی قادر به ارائه کانال های تکی یا متعدد هستند که هر کانال می تواند یک دوربین را نشان دهد. تعداد کانال های مورد نیاز در یک سیستم مداربسته با تعداد دوربین های مورد استفاده مطابقت دارد. اگر می خواهید از سیستم مداربسته تنها به منظور نظارت بر یک منطقه واحد استفاده کنید، یک دوربین و یک کانال می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد، اما اگر هدف شما از نصب سیستم مداربسته نظارت همزمان بر چندین ناحیه می باشد، استفاده از یک سیستم چند کاناله ضروری است.

شما می توانید انواع دوربین مداربسته را همراه با لوازم جانبی و دستگاه های ضبط کننده NVR و DVR از شرکت دوبرکا خریداری نمایید. چنان چه در صدد خرید دوربین مداربسته هستید و اطلاع کافی در این زمینه ندارید می توانید با کارشناسان شرکت دوبرکا با شماره تلفن های 09195738079 – 77459713-021 – 77497509-021 در تماس باشید تا راهنمایی های لازم جهت خرید دوربین را در اختیار شما قرار دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا