دوربین مداربستهسیستم‌های امنیتی و حفاظتی

پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته

امروزه بیش از هر زمان دیگری شاهد استفاده از سیستم های نظارتی و امنیتی در اکثر منازل، اداره ها، کارخانجات و … هستیم و بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار به منظور حفظ حریم شخصی، نظارت بر عملکرد کارکنان، ارائه خدمات بهتر و بیشتر و … به استفاده از این سیستم ها روی آورده اند. اما از آن جایی که دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات سیستم های نظارتی دارای تنوع بسیار بالایی هستند بسیاری از افراد در انتخاب آن ها دچار سردرگمی می شوند، چرا که شناخت همه برندها و آشنایی با ویژگی های آن ها کار آسانی نیست.

فروشندگان دوربین های مداربسته برای حل این مشکل پکیج های دوربین مداربسته را آماده می کنند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به شناخت برندهای مختلف و صرف زمان و هزینه بالا، آن ها را خریداری کرده و سیستم نظارتی و حفاظتی خود را راه اندازی نمایند. هر پکیج دوربین مداربسته به منظور رفع گروهی از نیازها ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بدانید: انواع دوربین مداربسته و کاربرد آن ها

پکیج دوربین مداربسته چیست؟

پکیج های دوربین مداربسته شامل تجهیزات کامل برای نصب دوربین های مداربسته هستند. در واقع شما با خرید این پکیج ها تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم مداربسته خود را در اختیار خواهید داشت. هر یک از پکیج های دوربین مداربسته دارای ویژگی های متفاوتی هستند که شما می توانید با توجه به تعداد دوربین های مورد نیاز و با در نظر گرفتن بودجه خود، یکی از آن ها را خریداری کنید.

پک های دوربین مداربسته به طور معمول دارای 2، 4، 8، 16 و در نهایت 32 عدد دوربین هستند. شما می توانید با خرید پک مورد نیاز خود در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و خرید راحت را تجربه نمایید.

هر پکیج دوربین مداربسته به طور کلی شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه ضبط کننده دی وی آر (DVR)، هارد ذخیره سازی (یک یا دو عدد)، کابل دوربین مداربسته (کابل کواکسیال یا کابل شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه، منبع تغذیه و سایر لوازم جانبی احتمالی برای نصب دوربین مداربسته می باشد.

مهم ترین علت ارائه پکیج دوربین مداربسته

علت اصلی ارائه پکیج های دوربین مداربسته توسط فروشندگان دوربین مداربسته این است که کاربران بتوانند به آسانی یک سیستم نظارتی و حفاظتی کامل را خریداری نمایند.  چرا که تنوع بالای دوربین های مداربسته و دستگاه های DVR بسیاری از خریداران را دچار سردرگمی می کند. لازم به ذکر است که به علت بازدهی بالا و قیمت مناسب، بسیاری از کاربران به استفاده از پکیج های دوربین مداربسته روی آورده اند.

خرید پکیج دوربین مداربسته

در ابتدا باید نیاز و هدف خود از نصب دوربین مداربسته را شناسایی کنید. سپس محل نصب دوربین مداربسته و تعداد دوربین های مورد نیاز خود را مشخص نمایید. هم چنین می توانید نیازهای خود را به فروشنده اعلام کنید تا پکیج مناسب را به شما معرفی کند. چون پکیج ها ویژگی های متفاوتی دارند و هر یک از آن ها برای محیط های مختلف مناسب می باشند. به عنوان مثال پک مناسب یک مغازه کوچک برای یک هتل بزرگ مناسب نیست و نمی تواند نیازهای آن را مرتفع نماید.  

تمامی پکیج های دوربین مداربسته آماده شده توسط کارشناسان مجرب شرکت دوبرکا از لحاظ همخوانی و هماهنگی بین دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده DVR بررسی شده و بیشترین بازدهی را برای کاربران فراهم می کنند.

 چنان چه برای خرید پکیج دوربین مداربسته به راهنمایی های بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان فنی شرکت دوبرکا در تماس باشید. کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان برای انتخاب پکیج مناسب برای شما هستند. کافی است با شماره تلفن های 09195738079 – 77459713-021 – 77497509-021 تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا