لپ تاپ و کامپیوتر

نرم افزار مدیریت HomeVideo IP Server

شما هم اگر صاحب یک شرکت یا حتی یک مغازه باشید، ممکن است به دوربین های مداربسته نیاز پیدا کرده باشید و شما برای مدیریت ویدیوها و تحلیل آن ها به برنامه مدیریت ویدیو نیاز دارید. ما در این مقاله شما را با این برنامه آشنا خواهیم کرد ، با ما همراه باشید.

Ip server  چیست؟

IP Servera  قلب تپنده‌ی محصولات نرم افزاری Video Insight  ها است. که مستقیما با دوربین ها ارتباط برقرار می‌کند  و درخواست تصاویر و ارسال تصاویر به مشتریان و همین طور ذخیره‌ی آن‌ها را بر عهده می‌گیرد.
سرور به عنوان یک برنامه‌ی کاربردی بدون نظارت روی  سخت‌افزار مستقل یا در محیط مجازی اجرا می‌شود.

معماری نرم افزار مدیریت ویدیویی

Video Insight IP Server ها به عنوان یک سرویس ویندوز بر روی سیستم عامل های 32 بیتی و یا 64 بیتی قابل اجرا هستند. با درخواست تصاویر از دوربین‌ها ، IP Server تصاویر را پردازش می‌کند سپس ویدیو را در پوشه ی مد نظر ذخیره می‌کند و تمام پیکربندی‌ها ، حرکت‌ها و گزارش‌های سیستم را در پایگاه داده سرور ذخیره می‌کند. کاربران به دوربین ها متصل نمی‌شوند بلکه به IP Server  متصل می‌شوند و از Microsoft Internet Information Server (IIS ) استفاده می‌کنند.

Video Insight از دیدگاه معماری ،  دارای چهار جز است :

  • سرور
  • ذخیره‌سازی
  • SQL
  • IIS

نرم افزار Video Insight

ویدیو اینسایت چیست

نرم افزار ویدیو اینسایت ،ساده ترین و مقرون به صرفه ترین  سیستم  مدیریت ویدیوها است . این سیستم  بسیار قدرتمند (VMS) مقیاس پذیر با قابلیت های فراوانی چون :مدیریت ، ضبط،ذخیره تصاویر  است . یکی از مزیت های مهم این ابزار پشتیبانی از برندها و مدل های انواع دوربین های آنالوگ و دیجیتال شبکه ای است.
این نرم‌افزار مدیریتی ، با پشتیبانیی که از سیستم عامل های مختلف ماندد Android , Ios , windows ,… می‌کند ، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در هر مکانی که قرار دارید بدون محدودیت به ویدیو های زنده و یا در حال ضبط دسترسی داشته باشید.

ویژگی های کلیدی Video Insight

تعادل بار

Video Insight تمامی تنظیمات مربوط به دوربین را در پایگاه داده Microsoft SQL Server ذخیره می کند. در تنظیمات چند سرور، یک پایگاه داده تنها می تواند برای ذخیره تمام تنظیمات استفاده شود.

گسترش

Video Insight از گسترش و توزیع متمرکز پشتیبانی می کند. با افزایش پهنای باند، سوئیچینگ و فشرده سازی بهتر، اکنون می توان سرور ها را به یک مرکز داده مرکزی منتقل کرد.

پایگاه داده SQL

Video Insight از یک پایگاه داده مایکروسافت SQL Server برای ذخیره تنظیمات سیستم، مجوز کاربر، فعالیت، زنگ هشدار و سیستم های ورودی استفاده می کند.


مزایای نرم افزار Video Insight

Video-insightچیست؟

  • نصب و پیکربندی آسان
  • پشتیبانی از بیش از 1800 دوربین
  • به راحتی ویدیوی ضبط شده و یا زنده را می‌توانید مشاهده کنید.
  • پشتیبانی از دوربین های مختلف با حداکثر رزولوشن 20 مگاپیکسل
  • پشتیبانی صدا
  • کنترل PTZ با USB Joystick
  • نظارت بر آلارم ها یا هشدارها
  • دسترسی از راه دور از طریق سرویس گیرنده وب و دستگاه های هوشمند
  • مدیریت متمرکز
  • آسان برای راه اندازی اتوماسیون

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با  یکی از نرم‌افزار های مدیریت ویدیو و مزایای آن آشنا کنیم . شما هم اگر در خانه یا محل کسب و کارتان ، دوربین های مدار بسته نصب کرده اید ، قطعا به این نرم افزار پرقدرت نیاز پیدا خواهید کرد .
ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید.

برای خرید محصولات و دیدن سایت ما از اینجا اقدام کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام  دوبرکا  از اینجا اقدام کنید.

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام سرور دوبرکا از اینجا اقدام کنید.

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام دوربین مداربسته دوبرکا از اینجا اقدام کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا